Äitysvalmennus pienryhmässä

Tuntuuko, että raskauden ja synnytyksen jälkeen keho ei ihan ole palautunut ja/tai kärsit sitkeästä pömppömahasta?

Ota kroppasi haltuun, kuntouta vatsalihaksesi ja näin saatat päästä eroon myös erkaantuneiden vatsalihasten aiheuttamista kiusallisista niska-, selkä- ja hartiavaivoista, virtsanpidätysongelmista ja mm. puremalihasten kireydestä.

Erittäin suuren kysynnän vuoksi järjestämme extrakurssin johon mahtuu 10 ensimmäisenä ilmoittautunutta!

295e / henkilö
4 kertaa
1.5h / kerta eli yhteensä 6 tuntia

Sisältö ja ajankohdat:

23.5. klo.18.00-19.30 Raskauden aiheuttamat muutokset kehossa, niiden syyt ja tunnistaminen sekä suorien vatsalihasten erkauman ja kehon liikeratojen tarkistaminen helpoilla lihaskuntotesteillä ja yksinkertaisten korjaavien harjoitteiden aloittaminen.

30.5. klo.18.00-19.30 Tasapainon ja rankaa tukevien lihasten toiminta, lihaskunto-ja liikkuvuusharjoitteita.

6.6. klo.18.00-19.30 Lantionpohja- ja vatsalihasharjoitteita, toiminnallisia harjoitteita koko keholle.

13.6. klo.18.00-19.30 Yllä mainittujen ja aiemmin opittujen asioiden yhdistäminen viikottaiseksi harjoitusohjelmaksi, jonka voi toteuttaa välineittä kotioloissa, eli voit jatkaa harjoittelua kurssin jälkeen itsenäisesti.

Valmentajana toimii Hyvinvointistudio Lupauksen raskaus- ja äitiysliikuntaan perehtynyt personal trainer Sara Nevalainen. Kurssin hinta 295 €/hlö.

 

Ilmoittautuminen kurssille/kyselyt:

sara@hyvinvointistudiolupaus.fi tai 040-526 3053

Max osallistujamäärä on 10 henkilöä.

Erkaantuneisiin vatsalihaksiin ja lantionpohjan vaivoihin voidaan vaikuttaa, vaikka synnytyksestä olisi jo pidemmän aikaa. Kuntoutus ja liikunta aloitettaessa, on äärimmäisen tärkeää tietää mitä tehdään, sillä vääränlainen harjoittelu voi pahentaa asiaa, oikeanlainen parantaa, jopa niinkin nopeasti kuin 6cm erkaumasta reiluun senttiin, mikä on jo normirajoissa, kuten eräällä asiakkaallamme, vain n kk:n harjoittelun seurauksena juuri iloksemme kävi. Tämä tapahtui niin ikään osaavan Saran ohjauksessa.