Äitiysvalmennus pienryhmässä

Tuntuuko, että raskauden ja synnytyksen jälkeen keho ei ihan ole palautunut ja/tai kärsit sitkeästä pömppömahasta?

Ota kroppasi haltuun, kuntouta vatsalihaksesi ja näin saatat päästä eroon myös erkaantuneiden vatsalihasten aiheuttamista kiusallisista niska-, selkä- ja hartiavaivoista, virtsanpidätysongelmista ja mm. puremalihasten kireydestä.

JÄRJESTÄMME SUOSITUN ÄITIYS-PIENRYHMÄVALMENNUKSEN SEURAAVAN KERRAN TAMMIKUUSSA!

  • 295e / henkilö
  • 4 kertaa
  • 1.5h / kerta eli yhteensä 6 tuntia

Lue kurssin osallistujan ajatuksia Äitiysvalmennuksesta 

 

hanna1

Sisältö ja ajankohdat:

1. KERTA

Raskauden aiheuttamat muutokset kehossa, niiden syyt ja tunnistaminen sekä suorien vatsalihasten erkauman ja kehon liikeratojen tarkistaminen helpoilla lihaskuntotesteillä ja yksinkertaisten korjaavien harjoitteiden aloittaminen.

2. KERTA

Tasapainon ja rankaa tukevien lihasten toiminta, lihaskunto-ja liikkuvuusharjoitteita.

3. KERTA

Lantionpohja- ja vatsalihasharjoitteita, toiminnallisia harjoitteita koko keholle.

4. KERTA

Yllä mainittujen ja aiemmin opittujen asioiden yhdistäminen viikottaiseksi harjoitusohjelmaksi, jonka voi toteuttaa välineittä kotioloissa, eli voit jatkaa harjoittelua kurssin jälkeen itsenäisesti.

Kenelle kurssi sopii?

Kurssille voit osallistua raskauden aikana tai sen jälkeen. Mitä nopeammin raskauden jälkeen aloitetaan kuntoutuminen, sitä helpompaa se on. Vaikka synnytyksestä olisi mennyt pidempikin aika (jopa vuosia), on ongelmiin silti mahdollista saada apua!

 

Kurssin valmentajana toimii Hyvinvointistudio LUPAUKSEN raskaus- ja äitiysliikuntaan erikoistunut Personal Trainer Sara Nevalainen.

Lue Hanna G -blogista kokemuksia Saran valmennuksesta.

Valmennuksen hinta 295 €/hlö

Valmennuksen voi maksaa myös kahdessa erässä.

Ilmoittautuminen / kyselyt:

sara@hyvinvointistudiolupaus.fi tai 040-526 3053 

Max osallistujamäärä on 10 henkilöä.

Erkaantuneisiin vatsalihaksiin ja lantionpohjan vaivoihin voidaan vaikuttaa, vaikka synnytyksestä olisi jo pidemmän aikaa. Kuntoutus ja liikunta aloitettaessa, on äärimmäisen tärkeää tietää mitä tehdään, sillä vääränlainen harjoittelu voi pahentaa asiaa, oikeanlainen parantaa, jopa niinkin nopeasti kuin 6cm erkaumasta reiluun senttiin, mikä on jo normirajoissa, kuten eräällä asiakkaallamme, vain n kk:n harjoittelun seurauksena juuri iloksemme kävi. Tämä tapahtui niin ikään osaavan Saran ohjauksessa.