67-IMG_8622-JPG-PIENI

Lupaus-studion toiminta päättyy 30.11.2018

Huomio! Lupaus-studion toiminta päättyy 30.11.2018. Lupaus-studion toiminta Rikhardinkadulla lopetetaan, jotta voimme jatkossa keskittyä entistä paremmin Lupauksen verkkopalvelujen, Nordic Fit Mama -konseptin ja muiden hyvinvoinnin verkkovalmennusten kehittämiseen. Lupaus-studion personal trainer palvelut jatkuvat vielä 30.11.2018 saakka. Jatkossa Lupaus palvelee asiakkaitaan Nordic Fit Mama digipalvelujen lisäksi some-kanavissa entiseen tapaan sekä järjestää tilaisuuksia ja workshoppeja verkkovalmennusten lisäksi, joten pysy kuulolla kaikissa Lupauksen kanavissa jatkossakin.… Read more →

tuorepuuro_kookosmaitoon

Raikas tuorepuuro kookosmaitoon

Tuorepuurolla aloitat aamun raikkaasti ja terveellisesti. Se on helppo ja nopea valmistaa edellisenä iltana jääkaappiin, jolloin aamulla on valmis maukas, monipuolinen aamiainen, joka pitää nälän loitolla pitkään. Tuorepuuron ravintoarvot ovat erittäin hyvät. Lisäksi kaikki kypsennyksessä tuhoutuvat vitamiinit ja hivenaineet ovat tuorepuurossa hyvässä tallessa. Reseptiä on helppo muokata käyttämällä erilaisia siemeniä, pähkinöitä, hiutaleita tms omien mieltymysten mukaan. Erilaiset marjat ja hedelmät tuovat… Read more →

Äidit treenaa! Tapahtuma äideille ja pian äideiksi tuleville. <3

Hei ihana äiti! Tervetuloa viettämään äitien yhteistä aamupäivää LUPAUS-studiolle Helsingin keskustaan! Aamupäivän aikana käsittelemme raskausajan treeniä, synnytyksestä palautumista sekä vatsalihasten erkaantumaa. Nyt puhutaan ääneen niistä asioista, mistä yleensä vaietaan, mm. housuihin pissaamisesta! Luvassa on paljon tietoa raskauden jälkeiseen, turvalliseen liikuntaan ja jokainen osallistuja oppii testaamaan vatsalihasten erkauman. Infon pitää äitiys- ja raskausliikuntaan erikoistuneet Lupaus studion personal trainerit,  Sara Nevalainen ja Sanna Tiusanen.  Sara on… Read more →

IMG_1215

Vatsalihasten erkauma ei estä liikuntaa

Vatsalihasten erkauma ei estä liikuntaa Erkaumasta puhuttaessa kuulee hyvin usein sanottavan, että keskivartalon käyttämistä ja varsinkin pullistumista tulee varoa kaikin keinoin, olen jopa kuullut, että ohjeeksi asiakkaalle on annettu välttää aivan kaikkea pinnallisten lihasten työtä kolme kuukautta synnytyksen jälkeen-tämä on toivottavasti täysin mahdotonta, sillä mikäli keskivartalon pinnalliset lihakset eivät toimisi lainkaan, ihminen lyyhistyisi kasaan kuin ameeba eikä kykenisi kannattelemaan itseään… Read more →

VV

Asiakastarina: Ville-Veikko ja -15kg, katso video!

Tämän uskomattoman muodonmuutoksen toivomme tsemppaavan kaikkia muitakin ottamaan hyvinvointinsa omiin käsiinsä ja antamaan itselleen lupauksen terveemmästä elämästä! Sillä aina on mahdollista vaikuttaa ja joka päivä on hyvä päivä aloittaa! Ville-Veikko on ollut asiakkaamme jo reilun vuoden ajan. Lähtötilanne oli melko surkea, sillä mies kärsi toistuvista, selkävaivoista johtuvista sairauslomista ja onnistuneen selkäleikkauksen jälkeen hetkellinen hyvä olo oli taas alkanut huonontua ja… Read more →

IMG_0322-900x450

6-8 treeniä viikossa – näin ehdin liikkua

Tällä hetkellä minulla on viikko-ohjelmassani 6-8 treeniä: 4 juoksutreeniä, 2 lihaskuntotreeniä ja niiden lisäksi venyttelyä, joogaa sekä kehonhuoltoa. Minulta kysytään jatkuvasti, että miten ehdin liikkua niin paljon. Instagramissa kyselin porukoilta, että ehtivätkö he liikkua mielestään riittävästi. Pikakyselyyni vastasi useampi sata ihmistä ja lopputulos oli se, että vain 33 prosenttia ehti liikkua tarpeeksi ja loput kokivat, että ei. Nyt minua alkoikin… Read more →

puhdistuskuurituleetaas

Puhdistuskuuri tulee taas!

Ihmiskeho on uskomattoman hieno ja monipuolinen kokonaisuus jolla on voimaa parantaa, puhdistaa ja eheyttää itseään jatkuvasti ilman että oikeastaan tajuammekaan sitä. Ongelmia syntyy kun pidämme kehon toimintaa itsestäänselvyytenä emmekä kohtele sitä ansaitsemallaan tavalla niin, että ohjaisimme omilla valinnoillamme temppelin toimintaa. Vaikka kehollamme on luontainen ominaisuus puhdistautua niin että kaikki elimet toimii harmonisesti keskenään, voi epäterveelliset elämäntavat, stressi ja jopa hävinnyt luontoyhteys häiritä… Read more →

sokeri

Miksi vähentää sokerin syöntiä?

Sokeria löytyy tänä päivänä lähes kaikista prosessoiduista ruoista, kehoamme ei ole suunniteltu kuluttamaan niitä määriä sokeria joita nyt kulutamme. Länsimaissa syömme keskimäärin 90 grammaa sokeria päivässä, kun samaan aikaan World Health Organization (WHO) suosittelee syömään maksimissaan 25 grammaa. Tämä on siis melkein neljä kertaa vähemmän todelliseen kulutukseen nähden! Sokeripitoisia ruokia on saatavilla helpommin kuin koskaan, joten kun tiedetään kuinka koukuttavaa sokeri on,… Read more →

raskausmaha

Raskausajan ruokavalio

”Miten olet syönyt raskausaikana? Mitä ruoka-aineita välttelet ja mitä olet ottanut lisää? Mitä tekisi mieli, mutta ei voi syödä raskausaikana ja oletko lisännyt ruokamääriä?” Tällaisia kysymyksiä sain paljon lukijoiltani raskaus-aikana. Kirjoitin omia fiiliksiä silloin blogiini ja tässä niitä luettavaksi. Söin raskausaikana hyvin samalla tapaa kuin muutenkin. Suurin ero päivittäisessä ruokailussa oli viikolta 7 viikolle 14, kun pahoinvointi oli pahinta. Silloin en… Read more →

IMG_8543

Suurimmat oivallukset elämänmuutoksestani – mikä auttoi pudottamaan 18 kiloa?

  1,5 vuotta sitten aloittamastani elämänmuutoksesta tuli arkipäivää ja rutiinia. Kerron, mitkä ovat olleet merkittäviä oivalluksia tämän matkan varrella.   1 Ihminen on tottunut olemaan, kuten on Siihen tympeään, väsähtäneeseen, alakuloiseen ja tunkkaiseen oloon tottuu ja turtuu. Sitä kuvittelee sen olevan se olo, joka ihmisellä nyt sattuu elämässään olemaan. Sitä ei välttämättä edes ymmärrä kyseenalaistaa, koska se tuntuu niin normaalilta… Read more →